فهرست بستن

۶ تکنیک بسته شدن فروش اجتماعی که باید درباره آنها بدانید

شکی نیست که دنیای دیجیتال تغییراتی در روند فروش ایجاد کرده است. در این اعتقاد قدیمی همیشه اعتباری وجود خواهد داشت که یک فروشنده باید روی ABC های فروش متمرکز شود: همیشه بسته باشید. با این حال ، تکنیک های قدیمی مدرسه به پیچیدگی مدرن نیاز دارد تا به آنها کمک کند تا ابزار فروش موثر در کانال های رسانه های اجتماعی شوند.

دیجیتال

رسانه های اجتماعی با استفاده از چندین رویکرد ، از جمله محتوای تولید شده توسط کاربر ، در تولید هدایت کمک کرده اند. این فقط یک نمونه از چگونگی استفاده از رسانه های اجتماعی برای تشویق فروش است. محتوای تولید شده توسط کاربر کمک می کند ارزش دیگری را که سایر برندها در برند شما می بینند ، نشان دهند. همچنین ، توجه دقیق به آنچه در فید شما گفته می شود ، فرصت کافی برای پاسخ به سوالات و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نکات درد مشتری را فراهم می کند.

با نگاهی به برخی از روشهای سنتی بسته شدن ، می توانید روشهای خلاقانه ای برای درج این روشها در کانالهای رسانه اجتماعی خود پیدا کنید. در اینجا شش تکنیک فروش اجتماعی وجود دارد که به شما کمک می کند تا وارد منظره مدرن دیجیتال شوید.

آیا می دانستید که ما یک دوره ۵ ساعته جدید جدید داریم طراحی شده برای کمک به متخصصان فروش یاد بگیرند که چگونه فروش آنلاین را با موفقیت بشناسند؟

۱ ٫ اکنون یا هرگز بسته نشود

این که مردم ببینند که اکنون باید اقدام کنند ، نه فقط برای فروشندگان بلکه برای همه نوع تبلیغات یک کار قدیمی است. این همان موردی است که در کانال های خرید استفاده می شود و حتی در بسیاری از سایت های خرید آنلاین قابل مشاهده است. ایجاد یک فوریت باعث می شود مردم نگران باشند که اگر اکنون اینگونه عمل نکنند از دست می دهند. این “پیشنهاد زمان محدود” یا “فقط ۱۵ مورد باقی مانده” یا حتی یک کار “تحویل رایگان و مجموعه ای از چاقوهای جینسو” است.

پیچش رسانه های اجتماعی

این می تواند به خوبی در رسانه های اجتماعی عمل کند زیرا می تواند احساس FOMO (ترس از دست دادن) ایجاد کند. با افزودن این نوع پیشنهاد به خوراک خود ، می توانید این احساس فوریت را ایجاد کنید و همچنین افرادی که شرکت می کنند با اظهار نظر و لایک به دیوانگی اضافه کنند. این پیشنهاد را بعد از اظهار نظر مثبت یا در پاسخ خود به یک سؤال اضافه کنید. با استفاده از رسانه های اجتماعی ، فروش های ناخوشایند به ندرت کار می کنند ، بنابراین شما باید خلاقیت پیدا کنید و به آنچه در خوراک شما می گذرد توجه کنید تا فرصتی برای استفاده از این رویکرد پیدا کنید.

خلاقیت

۲ ٫ خلاصه ببندید

تکرار تمام مواردی که مشتری هنگام خرید خود دریافت می کند به ایجاد ارزش و برجسته کردن مزایا کمک می کند. می توانید همه چیز موجود را ترسیم کنید و آن را به نقاط درد که در طول مکالمات خود آموخته اید ، گره بزنید. این یکی کار می کند زیرا شما بر همه چیزهایی که دریافت می کنید تأکید می کنید و به آنها کمک می کنید تا ببینند این معامله است مانند هیچ کس دیگر. این همچنین می تواند به عنوان یک چک لیست کار کند ، و شما می توانید با یک سؤال “بنابراین این همه چیز است ، چه زمانی دوست دارید که ما آن را تحویل دهیم؟” برای عقد قرارداد.

پیچش رسانه های اجتماعی

خلاق شوید و به روشهایی فکر کنید که خلاصه ای از آنچه را که باید در مقابل طرفداران خود ارائه دهید ، بدست آورید. شاید شما یک ویدئو را با رعایت مضحک و مضحک به نقاط درد رایج پرتاب کنید که به شما امکان می دهد نقاط درد را با محصولات مطابقت دهید. همچنین می توانید یک چک لیست رایگان یا کاغذ سفید تهیه کنید که افراد بتوانند روی آن کلیک کنند تا خلاصه ای از این روش به شکلی دقیق تر دریافت کنند. باز هم ، نکته اینجاست که از یک تکنیک تعطیلی مدرسه قدیمی استفاده می شود اما به روشی جدید که روی سیستم عامل های رسانه های اجتماعی کار خواهد کرد.

۳ ٫ سؤال را ببندید

پرسیدن سؤال بهترین راه برای کشف دلیل نیاز مشتری به محصول یا خدمات شما است. سؤالات به شما امکان می دهد خواسته های آنها را بشنوید و در عین حال فرصتی برای شما می گذارد که پاسخ اعتراضات احتمالی آنها را نیز مطرح کنید. سؤالات همچنین به شما کمک می کنند تا پاسخی در مورد چگونگی انجام کارها پاسخ دهید.

وقتی واقعیتی را در مورد محصول خود ارائه کردید که احساس می کنید برخی از مشکلات آنها را برطرف می کند ، می توانید بپرسید “آیا این مسئله به شما کمک می کند؟” دلیل کار سؤالات این است که اگر آنها بله می گویند ، قدرت بیشتری به شما می دهد و می توانید سر بزنید. به سمت نزدیک اگر آنها جواب ندهند ، می توانید بپرسید که چرا و به سمت پیشرفت بیشتر مسائلشان حرکت می کنید.

مشکلات

پیچش رسانه های اجتماعی

اگر از اینستاگرام استفاده می کنید ، می دانید که یکی از جدیدترین راه هایی که مارک ها و افراد درگیر طرفداران می شوند ، پرسیدن یک سؤال یا حتی از طرفدارانشان استعلام سؤال است که در ادامه به شما پاسخ خواهد داد. با استفاده از این تکنیک به خوبی کار می کند و به شما این امکان را می دهد تا آنچه را که در ذهن مشتریانتان است ، کشف کنید و با استفاده از محصولات خود ، راه حل های فوری ارائه دهید.

راه حل

۴ Close فرضیه نزدیک

با فرض اینکه این فروش را قبلاً داشته باشید می تواند به اعتماد به نفس خالص و تفکر مثبت کمک کند. کمی آنجا صدا می کند ، اما می تواند کار کند.

اعتماد به نفس

در فروم فروش معمولی ، شما یک چشم انداز را رصد می کنید ، سعی می کنید علاقه آنها را ارزیابی کنید و ارزیابی می کنید که چقدر به نظر می رسد مشکوک هستند یا از نظر منght به قله فروش شما. شما می توانید با تماس های پیگیری یا ایمیل مقابله کنید ، و تلاش کنید احساس بهتری را برای آنچه فکر می کنند بدست آورید.

این مؤثر است زیرا شما همچنان درگیر کار هستید و به آنها در رفع نیازهایشان کمک می کنید. این اعتماد به نفس کمی صلاحیت بیشتری برای همکاری با شما می بخشد ، که به شما کمک می کند تا چشم اندازها را به سمت نزدیکان هدایت کنید.

پیچش رسانه های اجتماعی

اقتدار دلیلی است که مردم برای دنبال کردن نام تجاری شما انتخاب می کنند. آنها معتقدند که منافع مشترک را با شما در میان بگذارید و چیزهای لازم را برای پیگیری این علاقه ها به آنها ارائه می دهید. از آنجا که افراد مارک شما را دنبال می کنند ، می توانید فرض کنید که آنها علاقه مند هستند. دلیل بیشتر بودن شما در رسانه های اجتماعی ، تقویت اقتدار شما است. هرگز با تغذیه اطلاعات و نکاتی که به آنها علاقه دارید ، ارتباط با طرفداران خود را از دست ندهید.

۵ Close بازی بستن بازی

ارائه راه حل برای نقاط درد برای غلبه بر اعتراضات و نزدیک شدن به فروش بسیار مهم است. بازی مسابقه سپس به یکی از قدرتمندترین ابزارهای زرادخانه نزدیک شما تبدیل می شود. اگر کار خود را به خوبی انجام می دهید ، هیچ اعتراض و نکته ای را که مطرح می شود ، ذکر نمی کنید. این به شما امکان می دهد تا شمارنده ها را برای هر شماره تنظیم کنید و سپس نزدیک بازی را خاموش کنید.

برای هر نقطه درد یا اعتراضی ، آن را با نحوه محصول یا خدمات خود در رفع یا غلبه بر مشکلات آنها مطابقت دهید. این امر نه تنها به آنها کمک می کند تا همه چیزهایی را که لازم دارید بدست آورند بلکه همچنین راهی بسیار مثبت برای به دست آوردن نتایج مورد نظر شماست.

این امر به مراتب بیشتر از تجاوزگرانه و مرتبط با خلاصه نزدیک نیز مفید است. همچنین پایان یک جلسه خوب یا مناسب برای جلسه یا مکالمه به وجود می آورد که بدون ترک شما یا آینده حلق آویز ، قطعی است.

پیچش رسانه های اجتماعی

این ممکن است بهترین فرصت برای پیوند دادن به دنبال کننده / محتوای مصرف کننده به نام تجاری شما باشد. شما با داشتن مشتریان بازی مسابقه را برای شما انجام می دهید ، شما کسی نیستید که مارک تجاری خود را تبلیغ کنید. درعوض ، کسی که در واقع از محصول یا خدمات استفاده می کند ، چشم اندازهایی را نشان می دهد که چگونه مشکلات خود را برطرف کرد.

اگر می توانید تصویر مشتری را در آنجا بهتر کنید. به گفته اولاپیک ، ۷۰٪ از پاسخ دهندگان می گویند که وقتی تصویری که توسط یک مصرف کننده دیگر تولید شده است ، تبلیغ بیشتری می کنند. تصاویر بازی مسابقه را آسانتر می کنند.

۶ ٫ مقدار نزدیک

مقدار نزدیک با تکنیک مسابقه بازی کمی متفاوت است. این یک مرور کلی در مورد مزایای محصول شما تأکید می کند. با استفاده از سوالی که سعی می کند این چشم انداز را بپذیرد که اعتراف می کند با محصول خود ارزش افزوده دارید ، رویکرد مستقیم تری می گیرد.

این کار به این دلیل است که به شما امکان می دهد چشم انداز خرید آنچه را که می فروشید ، داشته باشید و این امکان را به شما می دهد تا مکالمه را به سمت یک فروش بسته انجام دهید. آنها با آنچه شما می فروشید موافقند ، اما تاکتیک مانع از رویکردی پر فروش می شود.

شما به مشتری این فرصت را می دهید که به تنهایی ببیند که شما حق فروش آنها را دارید زیرا مشتری کامل هستند. آنها اذعان می کنند محصول یا خدمات شما برای آنها مناسب است ، که به شخص کمک می کند تا خود را در مسیر خرید هدایت کند.

پیچش رسانه های اجتماعی

این نزدیکی فرصتی دیگر برای امتحان کردن محتوای تولید شده توسط کاربر برای کمک به شما در فروش محصولات در رسانه های اجتماعی است. هیچ چیزی فاقد ارزش بلندتر از UGC است. این برنامه اطلاعاتی دستی را برای چشم اندازهایی که ممکن است در حصار نشسته باشند فراهم می کند و فقط نیاز به دیدن محصول یا خدمات در عمل دارد.

به گفته اولاپیک ، این رویکرد “نگه داشتن آن واقعی” به بازاریابی چشم اندازهایی را نشان می دهد که چگونه یک محصول در واقع برای کاربران کار می کند و آنها واقعاً از نتایج خوشحال هستند. شما حتی می توانید از نقدها برای نشان دادن ارزش استفاده کنید. با این حال ، UGC هرچه خلاق تر باشد ، بهتر است. تصاویر ، ویدئو و نمونه هایی از نحوه استفاده آنها از محصول یا خدمات شما با ارزش افزوده شده در تجارت یا زندگی مشتری صحبت می کند.

استفاده از هشتگ یک روش عالی برای به دست آوردن این UGC است ، که ۷۴٪ از پاسخ دهندگان اولاپیک می گویند که تصاویر را بارگذاری کرده اند که دارای مارک تجاری هستند. مبارزات انتخاباتی هشتگ راهی عالی برای ارتقاء ارزش است زیرا آنها به اشتراک گذاری تصاویر کمک می کنند تا به کمک برند شما در کانال های مختلف حرکت کنند و به چشم اندازهای بیشتری برسند.

روشهای بسته شدن سنتی با پیچ و تاب

فروش در یک منظره دیجیتال روشهای جدیدی را برای درگیر کردن چشم اندازهای جدید فراهم می کند.

نگاه به روشهای سنتی بسته شدن می تواند الهام بخش این باشد که چگونه می توانید با مشتری و رهبری بالقوه از طریق کانالهای اجتماعی ارتباط برقرار کنید.

<